Ovo je previzualizacija teme sa Hitskin.com
Instalirati temu • Vratiti se na listu teme
Casowi stranog jezika izwan skole
+3
Piink.Ladyy
Deliverance
Gossip girl
7 posters
FUN :: Nauka :: Obrazovanje
Strana 1 od 1
Sta wi birate?
Casowi stranog jezika izwan skole
Da li wam je bolje da wam profesor drzi priwatne casowe kod kuce ili da radite u skoli jezika u grupi?
Gossip girl- Administrator
- Broj poruka : 1139
Godina : 30
Datum upisa : 06.05.2008
Re: Casowi stranog jezika izwan skole
skola jezika-iz licnog iskustva,mnogo je interesantnije...zabavnije...a privatno...to je po meni za burzujsku fancy decu
U skoli ucim strani jezik .. ne volim ovo privatno ..ipak skolski cas je skolski cas..kad se smoris dobacujes se..zanimas se na casu..a ovako moras slusati profu koji ponekad zna zestoko da smori ..jer oni neznaju za granice smaranja..
Piink.Ladyy- Administrator
- Broj poruka : 6762
Godina : 29
Datum upisa : 05.04.2008
Ja u skoli ucim, i mnogo je zanimljivje nego da sedis sam sa profesorom kod kuce, bar po meni jer na casu ces ako ti dosadi da se dobacujes,pricas sa drugaricom, a ovako uvek moras slusati profesora! :S to mi se nikako ne svidja, tako da defitivno skola jezika :)
Ninaa- VIP clan
- Broj poruka : 2595
Godina : 32
Datum upisa : 14.07.2008
skola jezika-cesto se dobija visi nivo znanja nego kod privatnog profesora,vise se ceni diploma neke skole za zavrsen kurs i naravno zanimljivije je nego sedeti sam sa profesorom u sobi
Mara- Moderator
- Broj poruka : 1032
Godina : 31
Datum upisa : 11.08.2008
U skoli zbog opste atmosfere i svidja mi se nacin rada.
Privatni profesori ne kazem da ne umeju super da nauce ali nekako mi se ta ideja ne svidja.
Privatni profesori ne kazem da ne umeju super da nauce ali nekako mi se ta ideja ne svidja.
Angelsmiledoll- Moderator
- Broj poruka : 1691
Godina : 33
Datum upisa : 07.04.2008